Lazy Vi

Gyors ebéd ötlet

2019. április 15. 19:17 - W Vi

A családban én vagyok az egyetlen, aki növényi alapú étrendet követ. Magamnak főzök a legtöbbször és szeretem édesanyám receptjeit veganizálni. Abszolút nem vagyok konyhatündér, megégetem és elvágom a kezem, kiöntök,eltörök dolgokat, odaégetek lábasokat stb.. Ennek ellenére ( :D ) szeretek kotyvasztani, új dolgokat kipróbálni. Legtöbbször csak összehintem azt, amit találok és a legjobbakat remélem. Szerencsére eddig mindig finom lett a végeredmény, így volt ez a mai ebédemnél is, ami egy zöldséges- paradicsomszószos tészta.

1 kisebb fej hagyma 
1 gerezd fokhagyma
Pizza fűszerkeverék (Lidl)
1 tk Oregánó
250 l paradicsomszósz
Bébirépa + borsó konzerv
Szójaszeletek /4- 5 db/ (Veganz)
Tészta (én gluténmenteset használtam)


A szójaszeleteket sós/ vegetás vízbe áztattam a csomagoláson lévő utasítás szerint, közben a tésztát is felraktam főni. Ezután kinyomkodtam a szójaszeleteket és átsütöttem egy serpenyőben.
A hagymát és a fokhagymát lereszeltem és egy kevés vízzel és sóval megpirítottam. Pár perc után hozzáadtam a fűszerkeveréket és a zöldségeket.
Kevergettem kis ideig és ráöntöttem a paradicsomszószt. Miután felrottyant, belekerültek a szójaszeletek és hagytam főni 10 percig. ( 3 személynek lesz elég)

dsci1045.JPG


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lazyvi.blog.hu/api/trackback/id/tr6814765876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása