Lazy Vi

Vegán sóska dressing

2019. április 19. 17:03 - W Vi

Nagyon szeretem a zöldségeket, de a sóskát erőszakkal se tudták volna ledugni a torkomon.
A kertünkben márpedig nagyon sok nő és úgy gondoltam, szedek egy keveset, hátha erőt veszek magamon és csinálok belőle valamit. A vacsorámhoz szerettem volna valami mártogatóst, de a sima ketchup/mustár nem tűnt olyan izgalmasnak. A hummusz jutott eszembe, de a citrom viszont hiányzott. Arra gondoltam, megpróbálok egy öntetet csinálni pár levél sóskával, úgyis van egy kis fanyar íze.
A kóstolásnál féltem, hogy gusztustalan íze lesz, de pont az ellenkezője történt. Annyira finom lett, hogy még a finnyás húgom is megdicsérte. Hideg salátákhoz, tésztához, mártogatósnak szuper.

Ezeket a hozzávalókat turmixoltam össze:
5-6 levél sóska
4 ek napraforgómag
50 dl víz
1 tk mustár
1 kisebb gerezd fokhagyma
csipet só

dsci1055.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lazyvi.blog.hu/api/trackback/id/tr2614775226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása