Lazy Vi

Vegán szendvicskrém

2019. április 29. 16:31 - W Vi

Sokszor olyan recept ötleteket találok, amikre soha nem gondolnék. Így volt ez egy brownie receptnél is, aminek az alapja bab volt. Ez inspirálta az egyik reggelimet, amit egy konzerv csicseriborsóból csináltam, egy édes és egy sós verzióban.

Kakaóport használtam az édes krémhez, akár pár kocka olvasztott csoki is kerülhet bele. A sós részéhez fekete sót adtam, aminek érdekes módon rózsaszín színe van és egy az egyben tojás illata/íze. Nagyon jó alternatíva egy növényi étrendben, aki esetleg kedveli a tojásos ételeket. A tofut különösen érdemes vele fűszerezni, ha a rántotta ízvilágát akarjuk előidézni.

Csokis csicseriborsókrém:
120g csicseriborsó
1 ek kakaó
Édesítő ízlés szerint
2-3 ek növényi tej (Elhagyható)
1-2 olvasztott kocka csoki

"Tojásos" csicseriborsókrém:
120g csicseriborsó
1 ek mustár
Fél tk fekete só

Én egy konzerv csicseriborsóból csináltam a két adagot. (240g) Először jól átmostam, majd villával szétnyomkodtam és a felét egy másik tálba tettem. Az adott hozzávalókkal eldolgoztam és fel is pakoltam a pirítósra. Nagyon laktató és olcsó megoldás, ha mondjuk el szeretnénk kerülni a margarint vagy a nutellát. Bátran lehet másféle fűszerekkel, hozzávalókkal bűvészkedni, a variációk száma végtelen.

58727364_1227097694121296_2994673970134908928_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lazyvi.blog.hu/api/trackback/id/tr1014793798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása